КАМІНЬ-КАШИРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

 

НАКАЗ

від  04 вересня  2019 року                                                                                                                             № 229

 

Про організацію та зміст

методичної роботи з педагогічними кадрами

у 2019-2020 навчальному році

 

На виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту», Національної доктрини розвитку освіти в Україні, Концепції Нової української школи, «Стандартів і рекомендацій щодо системи забезпечення якості в закладах загальної середньої освіти (внутрішньої системи  забезпечення якості загальної середньої освіти)», Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019р. №800, відповідно до Положення про районний методичний кабінет, затвердженого наказом МОН України від 08.12.2008 р. №1119, згідно з рекомендаціями щодо організації методичної роботи з педкадрами загальноосвітніх шкіл України, з метою належної організації методичної роботи в закладах освіти району, постійного підвищення рівня професійної  компетентності та майстерності педагогічних працівників, створення умов для їх неперервного професійного розвитку, координації діяльності шкільних методичних кабінетів, районних методичних формувань і окружних методичних об’єднань при опорних закладах освітніх округів та формування нового освітнього простору й інноваційної культури професійної діяльності педагогів

 

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити річний план роботи районного методичного кабінету

   (додаток 1).

2. Спрямувати науково-методичну роботу з педагогічними кадрами, їх професійну і психолого-педагогічну підготовку на реалізацію Державного стандарту початкової загальної освіти, Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами,підвищення рівня готовності педагога до виконання його професійних завдань та обов`язків, формування і розвиток інноваційної системи освітнього процесу , нового освітнього середовища та реалізацію науково-методичної теми:

« Формування і розвиток професійної компетентності керівних і педагогічних кадрів як умова забезпечення якості освітньої діяльності»

3. Визначити напрямки у діяльності районного методичного кабінету:

 

 

 

3.1. Стратегічний напрям у діяльності РМК   -  створення можливостей і оптимальних умов  для забезпечення і постійного підвищення якості освіти та  якості освітньої діяльності на засадах формування інноваційного  освітнього середовища,  постійного підвищення рівня професійної компетентності  та майстерності педагогічних працівників  в контексті Концепції  реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська  школа».

      3.2.  Пріоритетні напрямки роботи:

- створення умов для неперервного навчання, підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку управлінської компетентності, для формування персональної освітньої траєкторії  розвитку педагогів , здатності до  самоаналізу результатів і самооцінювання;

-  трансформування наукових ідей у педагогічну практику, забезпечення науково-методичного супроводу та координації інноваційної ,пошуково-дослідницької роботи, поширення практичного досвіду з метою формування інноваційної складової освітнього процесу  в ЗЗСО, ЗДО, ЗПО;

 - розвиток інноваційної моделі науково-методичної роботи у межах освітнього округу, ЗЗСО, ЗДО. ЗПО;

-використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; удосконалення форм мережевої взаємодії в організації освітньої  комунікації;

- забезпечення ефективного функціонування районної школи педагогічного новаторства, формування інноваційної професійної культури вчителя;

- науково-методичне забезпечення наскрізного процесу виховання у взаємодії навчання і виховання з метою формування загальнолюдських цінностей, виховання почуття патріотизму;

- забезпечення оптимальних умов для виявлення обдарованих дітей та надання їм підтримки в розвитку творчого потенціалу, їх самореалізації і постійному духовному самовдосконаленні; забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми поребами;

-сприяння якісним змінам в роботі закладів загальної середньо освіти .

4. Забезпечити виконання основних  завдань  діяльності методкабінету:

- забезпечення якості освітньої реформи, формування і розвитку професійної  компетентності та майстерності педагогів у світлі  Концепції Нової української школи, «Стандартів і рекомендацій щодо системи забезпечення якості в закладах загальної середньої освіти (внутрішньої системи забезпечення якості загальної середньої освіти)», Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019р. № 800;

-науково-методичний супровід інноваційних процесів в освітньому середовищі початкової школи, формування і розвитку професійної компетентності вчителів початкових класів, вчителів-предметників,  керівників ЗЗСО в умовах реалізації  НУШ;

 

-організація неперервної освіти, модернізація форм, змісту і методів  професійного розвитку і підвищення кваліфікації педагогічних працівників, в тому числі щодо методики роботи з дітьми з особливими освітніми потребами;

          - мотивація педагогів до якісної роботи, професійного вдосконалення і успіху, саморозвитку, здійснення методичної, інноваційної, пошуково-дослідницької діяльності через систему аргументованого матеріального та морального заохочення;

- науково-методичний супровід виконання навчальних планів , реалізації нового Державного стандарту загальної початкової та середньої освіти, організації освітнього процесу, спрямованих на формування ключових компетентностей і наскрізних умінь здобувачів освіти відповідно до освітньої програми; забезпечення наскрізного процесу виховання, який формує загальнолюдські цінності, патріотизм;

- забезпечення взаємодії із ЗЗСО, ЗДО, ЗПО; районними, окружними, шкільними   методичними формуваннями педагогічних працівників;

-надання допомоги в розбудові внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності відповідно до стандартів і рекомендацій, розроблених Державною службою якості освіти;

- посилення співпраці з ВІППО, вищими навчальними закладами з питань підвищення кваліфікації й удосконалення професійної майстерності педагогічних кадрів; сприяння дотриманню особливостей підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої, дошкільної, позашкільної освіти ;

         - подальше удосконалення системи пошуку, розвитку і підтримки обдарованих здобувачів освіти; надання допомоги педагогічним працівникам в розробці індивідуальних освітніх траєкторій для здобувачів освіти, які цього потребують;

-удосконалення психологічного супроводу, соціалізації учнів, їх саморозвитку;

-посилення превентивного виховання та формування правової культури здобувачів освіти;

-організація інформаційно-комунікаційного обслуговування,  використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій для безперервної професійної діяльності педагогів і оптимізації освітнього процесу; активізація роботи із створення освітніх ресурсів, навчальних програм, освітніх проектів, технологій, поширення власного педагогічного досвіду; оновлення та поповнення сайтів РМК, РМО;

- вивчення, узагальнення, пропагування й       упровадження практичного педагогічного досвіду, нових педагогічнихтехнологій і методик, наукових ідей;

 - створення психологічно комфортного середовища для конструктивного спілкування учасників методичних заходів та формування їх взаємної довіри;

-  надання допомоги у формуванні системи відстеження результативності, здійсненні аналізу та самооцінювання якості освітньої діяльності.

5. Затвердити склад науково-методичної ради:

Подшивалкіна Любов Петрівна –  завідувач РМК, голова ради

Каширець Н.П. – методист РМК, секретар ради

Ліщинська Ліді я Володимирівна –  методист РМК

Ніщик Марина Василівна – методист РМК

Олісейчик Валентина Миколаївна – методист РМК

Рюміна Лідія Іванівна – методист

Костюшко Віталій Степанович – методист РМК

Пугач Тамара Миколаївна, директор опорного навчального закладу «ЗОШ І-ІІІ ступенів села Пнівне»

Соловей Людмила Володимирівна–директор районного Будинку дитячої  та

юнацької творчості

 Борсук Валентина Мойсеївна – заступник директора з навчально-виховної  роботи ЗОШ І-ІІІ ст. с.Раків Ліс

Курчик Світлана Миколаївна – заступник директора з навчально-виховної

роботи НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія» №2 м. Каменя-Каширського

Макарчук Наталія Євгенівна – заступник директора з навчально-виховної роботи НВК«ЗОШ І-ІІІ ст.-ліцей»  №1 ім.Є.Шабліовського м. Каменя-Каширського

Назарчук Світлана Дмитрівна– заступник директора з навчально-виховної

 роботи ЗОШ І-ІІІ ст. с. Видерта

         Матвійчук Алла Володимирівна – заступник директора з навчально-виховної роботи ЗОШ І-ІІ ст. с. Підріччя.

6. Згідно рішення науково-методичної ради РМК для організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами ЗЗСО, ЗДО, ЗПО визначити і затвердити:

6.1. Загальну структуру методичної роботи (графічна структура – додаток №2):

-         Районні методичні об’єднання – 20;

-         Методичні об’єднання при опорних закладах освітніх округів – 83;

-         Постійно діючих та інших семінарів – 47;

-         Районна школа педагогічного новаторства: (15)

-         майстер-класи – 7;

-          школа вищої педагогічної майстерності – 2;

-         міжгалузеві творчі лабораторії – 2;

-         авторські, творчі лабораторії, творчі майстерні – 4;

-         Районні творчі групи – 5;…..

-         Школи професійного становлення керівника, педагога, резерву– 8;

-         Навчально-методичні, теоретичні, проблемні семінари -12

-         семінари-тренінги – 6

-         навчальні тренінги  з підготовки вчителів, керівників до роботи в умовах   реалізації НУШ – 3;

-         семінари-практикуми – 10

6.2. Структуру методичної роботи з педагогічними працівниками за фахами (додаток 3).

 

6.3. Мережу районної школи педагогічного новаторства з періодичністю занять 2-3 рази:

 

*ВИЩІ ШКОЛИ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ:

- вчителів природничо-математичних дисциплін«Інновації в інтегрованому навчанні»

(Рюміна Л.І, Каширець Н.П., Костюшко В.С.)

- історичне товариство (мета діяльності – партнерство і взаємодія учасників освітнього процесу у формуванні компетентної особистості)

                                                                             Денисюк С.Ф.

*АВТОРСЬКІ ТА ТВОРЧІ ЛАБОРАТОРІЇ :

        міжгалузеві творчі лабораторії:

 

 -з питань підвищення ІКТ-компетентності   (Костюшко В.С.)

 -психологічної та громадянської компетентностей     ( Олісейчик В.М.)

- Шептур В.Г., старшого вчителя, вчителя  української мови та літератури ЗОШІ-ІІІ ступенів села Черче, з питань реалізації компетентісного підходу при викладанні рідної мови та літератури            ( Макарчук М.А.);

- Ніщик Ю.В., вчителя-методиста, вчителя інформатики ЗОШ І-ІІІст. с.Раків Ліс з питань формування  компетентностей самоосвіти і саморозвитку на уроках інформатики                   ….           (Костюшко В.С.);

 

* ТВОРЧІ  МАЙСТЕРНІ:

- Виндюк Н.А., заступника директора з виховної роботи  ЗОШ І-ІІІ ст. с.Карасин  «Створення системи національно-патріотичного виховання учнівської молоді в умовах сучасної школи»            (Олісейчик В.М.);

- Дончиць Л.Д., вчителя початкових класів ЗОШ І-ІІІ ступенів села Раків Ліс,

 « LECO в освітньому просторі Нової української школи»                

(Ніщик М.В.);

 

* МАЙСТЕР-КЛАСИ:

-Пугача Р.І., вчителя-методиста, вчителя географії  ЗОШ І-ІІІст. с.Піщане,лауреата обласного  етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» в номінації «географія»,з питань підвищення якості географічної освіти засобами ІКТ                                                                                                                                                                             ( Каширець  Н.П.);

 

- Карпіка В.В.,вчителя-методиста, вчителя математики ЗОШ І-ІІІ ст.с.Грудки, з питань використання тестових технологій навчання на уроках математики

                              (РюмінаЛ.І.);

-Горохівської Н.С., керівника гуртка декоративно-прикладного мистецтва РБДЮТ, «В’язана іграшка .Амігурумі»

(Олісейчик В.М., Соловей Л.В.);

-Мирончук Л.М., вчителя індивідуального навчання  ЗОШ І-ІІІ ст. села Видерта, «Педагог, який працює серцем»                                                          

  (Макарчук М.А.)

-Чмух О.В., вчителя-методиста, вчителя української мови та літератури

 НВК № 1м.Каменя-Каширського з  питань розвитку ключових компетентностей учнів

                                                                                                                    (Макарчук М.А.)

- Борох С.П., вихователя-методиста Камінь-Каширського ДНЗ №2, «Розвиваючі ігри нового покоління в інтелектуальному розвитку дошкільників»

(Ліщинська Л.В.);

- Ярошук О.І.,  вихователя-методиста Камінь-Каширського ДНЗ №2,«Забезпечення інтелектуально-мовленнєвого розвитку дошкільників шляхом використання коректурних таблиць»                       

   (  Ліщинська Л.В..)

 

6.4. Теми досліджень творчих , динамічних, ініціативних  груп і їх керівників:

- заступників директорів ЗЗСО з  навчально-виховної роботи, методистів  «Зміст діяльності методичної служби в умовах інноваційного розвитку освітньої галузі»

                                                                                                               Подшивалкіна Л.П.

- вчителів початкових класів «Формування ключових компетентностей  учнів початкової школи в умовах реалізації Концепції НУШ».

Ніщик М.В.;

- заступників директорів з виховної роботи, педагогів-організаторів «Формування громадянської компетентності здобувачів освіти в умовах інноваційного розвитку сучасного закладу загальної середньої освіти».

Олісейчик В.М.;

-ініціативна група «Підтримка і розвиток  ІКТ- компетентностей  педагогічних працівників».

                                                                                                                  Костюшко В.С.;

-динамічна група вчителів історії з питань підготовки до обласних турнірів.

                                                                                                                  Денисюк С.Ф.

 

6.5. Мережу шкіл молодого спеціаліста , професійного становлення  керівника, педагога:

- школа професійного становлення керівника

Подшивалкіна Л. П.

- районна школа молодого спеціаліста «Діалог»

Денисюк С.Ф.

- школа становлення вчителя математики

Рюміна Л.І.

- районна школа резерву керівнихкадрів

Денисюк С.Ф.

 

 

-школа молодого вчителя іноземної мови

Парфелюк Ю.М.

- школа становлення вчителя початкових класів

Ніщик М.В.

- школа становлення вихователя-методиста, керівникаЗДО

Ліщинська Л.В.

-партнер-клуб вчителів природничих дисциплін «Шлях до успіху»

 

Каширець Н.П.

6.6. Мережу опорних шкіл:

Державно-громадське управління  освітнім закладом.

Компетентісний підхід  до управління  закладом загальної середньої освіти

Реалізація сучасних підходів до формування інноваційної системи методичної роботи

Освітній простір інклюзивного навчання (НВК № 1)

Подшивалкіна Л.П.

 

 

 

 

 

Реалізація інтегрованого підходу в освітньому процесі початкової школи

Організація допрофільно підготовки та профільного навчання в старшій школі в умовах модернізаціїї освіти

Організація життєтворчості учнів як основи виховного процесу

Використання інтерактивних технологій на уроках історії як засобу формування ключових компетентностей(НВК №2)

Ніщик М.В.

 

Лук’янчук Г.Б.

 

Олісейчик В.М.

 

 

Денисюк С.Ф.

Формування і розвиток професійної компетентності та педагогічної майстерності вчителя на основі творчого використання новаторського підходу В.О.Сухомлинського. 

Організація туристсько-краєзнавчої і дослідницької роботи

Створення інноваційного освітнього середовища початкової школи в умовах реформування освіти

 Ефективне використання інформаційно-комп’ютерних технологій в освітньому процесі

(ЗОШ І-ІІІ ст. с. РаківЛіс)

Подшивалкіна Л.П.

 

 

Каширець Н.П.

 

Ніщик М.В.

 

Костюшко В.С.

 

Науково-методичний супровід розвитку професійної компетентності педагогічних кадрів

(ЗОШ І-ІІІ ст. сіл Видерта  Ворокомле)

Подшивалкіна Л.П.,

Назарчук С.Л., Денисюк М.І.

Використання народної педагогіки в вихованні громадянина-патріота в умовах розбудови національної системи освіти (ЗОШ І-ІІІст. с. Нуйно)

Олісейчик В.М.

 

Впровадження інноваційних форм і методів екологічного виховання.

Шкільна бібліотека – інформаційний центр навчального закладу (ЗОШ І-ІІІст. с. Підцир’я)

Каширець Н.П.

 

Олісейчик В.М..

 

Формування і розвиток  інноваційної педагогічної системи ЗЗСО.

Формування національно-патріотичної свідомості учнів засобами позакласної роботи з історії (опорний навч. заклад «ЗОШ І-ІІІ ст..с.Пнівне»)

 

Подшивалкіна Л.П.

Пугач Т.М.ФедьР.В.

Денисюк С.Ф.

Пугач Т.М.

Формування екологічного світогляду дошкільників шляхом використання інноваційних технологій

(ДНЗ №2 м. Каменя-Каширського)

Ліщинська Л.В. Занюк В.А.

Науково-методичний супровід організації підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі

(ДНЗ №4 м. Каменя-Каширського)

Ліщинська Л.В. Деркач О.І.

 

 

 

Використання ІКТ-технологій на уроках іноземної мови  (ЗОШ І-ІІІст. с. Раків Ліс, Воєгоще).

 

Формування соціальної активності, громадянської зрілості школярів засобами учнівського самоврядування

Парфелюк Ю.М. Сич Т.В.,

Врублевська Т.Ф.

Олісейчик В.М.

Денисюк М.І.

 

7. Здійснювати координацію окружного та внутрішкільного методичного навчання згідно закріплених  за методистами методичних зон:

            Заклади загальної середньої освіти

- НВК  №1,№2 м. Каменя-Каширського,сілПідцир’я,

Раків-Ліс, Гута-Камінська, Клітицьк, Підріччя  -                           Рюміна Л.І.;

- сіл Полиці,Піщане, ЗЗСО  Гуто-Боровенської ОТГ ( сіл В.Обзир Верхи, Гута-Боровенська, Боровне, Житнівка, Оленине–                                   Олісейчик В.М.;

-сіл Бузаки, Черче, Мельники-Мостищенські, Мостище, Підбороччя,   Видричі, Хотешів, Добре, Теклине-                                                                  Каширець Н.П.;

-сілВидерта, Ворокомле, Грудки, Осівці -                                        Парфелюк Ю.М..;

-сілСошичне, Нуйно,  Залісся, Качин, Личини,Карасин, Радошинка, Стобихівка-

                                                                                                                Денисюк С.Ф.;

-сіл Пнівне, Брониця, Воєгоще, Соснівка, Тоболи, Нові Червища, Рудка-Червинська-

                                                                                                                Ніщик М.В.

 

8. З метою формування інноваційного освітнього простору визначити:

 

8.1. Базовими  шкільні методичні кабінети з напрямів:

- Інноваційна діяльність закладу освіти – запорука підвищення якості освітнього процесу та професійного зростання педагогів (НВК №1 м. К-Каширського)

- Формування і розвиток  педагогічної майстерності вчителя на основі творчого використання новаторського підходу В.О.Сухомлинського

( ЗОШ І-ІІІ ст. с.Раків Ліс);

- Застосування внутрішнього моніторингу для систематичного відстеження та коригування результатів навчання здобувачів освіти . Аналіз результатів і динаміки навчальних досягнень учнів;

(НВК №1,2 м.К-Каширського, ЗОШ І-ІІІ ст. сіл Раків Ліс, Видерта, Бузаки,  Полиці);

-Науково-методичний супровід організації інклюзивного навчання; моніторинг педагогічної діяльності й оцінювання професійного зростання вчителя (НВК №1);

- Формування  і розвиток дослідницької компетентності учасників педагогічного процесу, система мотивації вчителя і учня  в розвитку компетентностей (НВК №2);

-Методичний кабінет-центр розвитку професійної компетентності, педагогічної майстерності і творчості ( ЗОШ І-ІІІ с. сіл Видерта, Ворокомле);

-Роль методичної роботи у формуванні інноваційного стилю діяльності педагогічного колективу ( ЗОШ І-ІІІ ст. с. Залісся);

-Інтерактивні методи в системі науково-методичної роботи з педагогічними кадрами

( ЗОШ  І-ІІ ст. с.Підріччя).  

-Самоосвіта педагога як умова професійної компетентності. Інноваційні підходи до проведення сучасного уроку (ЗОШ І-ІІІ ст.с.Піщане )           

8.2. Мережу сучасних моделей освітніх закладів району:

НУШ – в дії.

 Формування і розвиток інноваційного освітнього середовища початкової школи. Інноваційні технології розвитку професійної компетентності вчителів початкових класів та вчителів-предметників, які викладають в перших класах

 

Реалізація сучасних підходів в навчанні учнів початкової школи та формуванні інноваційного  освітнього середовища в рамках упровадження всеукраїнських проектів (НВК № 1, 2 м.КаменяКаширського, ЗОШ І-ІІІ ст.с. Раків Ліс)

 

 

 

ПодшивалкінаЛ.П.,

Ніщик М.В.,

ЗЗСО

 

 

 

 

Подшивалкіна Л.П.

Ніщик М.В.

Тішкова Л.А.

Митчик Т.Й.

Кузьмич О.П.

Проектні технології в управлінні освітнім закладом

(НВК  №1,2 м.Каменя-Каширського , опорний навч. заклад «ЗОШ І-ІІІ ст.с.Пнівне», ЗОШ І-ІІІ ст.сіл Раків Ліс, Підциря, Сошичне, Черче, Бузаки, Видричі,.Полиці)

 

Подшивалкіна Л.П.,

Керівники ЗЗСО

Ефективне використання сучасних інформаційно-технічних засобів в  методичній роботі

 ( НВК  № 1, ЗОШ І-ІІІ ст..с. Полиці, Піщане, Залісся  І-ІІст.с.Підріччя, Підбороччя )

Подшивалкіна Л.П.,

Директори ,ЗНВР

ЗЗСО

  Інтеграція освітнього процесу як умова формування компетентної особистості (НВК №1 м.К-Каширського)

Методисти РМК

ТішковаЛ.А. Мельник А.С.

 

 

 

Компетентнісний підхід в управлінні закладом загальної середньої освіти та формуванні інноваційної  системи педагогічної діяльності

(НВК №1 м.Каменя-Каширського, ЗОШ І-ІІІ ст.. сіл Раків Ліс, Видерта, Грудки, Ворокомле, Залісся, Личини)

Подшивалкіна Л.П., Тішкова Л.А.,

Кузьмич О.П. Назарчук С.Л., Решетовський І.І., Денисюк М.І.,

Карпук Л.М.,

Олещук Н.П.

Школа як осередок розвитку громади

(НВК с.Видричі, НВК №1 м.Каменя-Каширського, опорний навчальний заклад «ЗОШ І-ІІІ ст..с.Пнівне» ЗЗСО І-ІІІст.с.Сошичне)

Подшивалкіна Л.П., Чоп В.П.,

Тішкова Л.А.,

Пугач Т.М.

Роль ІКТ- забезпечення в підвищенні професійної майстерності та якості освіти

(НВК №2, ЗОШ І-ІІІ ст.. сіл Раків Ліс, Піщане та ЗОШ І-ІІ ст.. с.Гута-Камінська

Костюшко В.С. Гордій О.В.,Ніщик Ю.В., ГельА.О.,

Пугач Р.І.

Школа екологічного розвитку дитини

(ЗОШ І-ІІІ ст. сіл  Підцир’я, Раків Ліс)        

 

Каширець Н.П.,

Мельницький Ф.Ф.,

Кузьмич О.П.

 

8.3. Об’єкти вичення, апробації та впровадження перспективного педагогічного досвіду (згідно розділу 4 річного плану роботи РМК).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                 8.4. Забезпечити участь в роботі обласних творчих груп, шкіл передового педагогічного досвіду:

- П’ятенка В.О. – НВК №1 м.Каменя-Каширського - творча група вчителів економіки «Теоретичні та практичні аспекти викладання курсу за вибором», «Фінансова грамотність»

- Синицької Л.А. – ЗОШ І-ІІІст. с. Нуйно - творча група вчителів французької мови «Розвиток діяльнісних здібностей учнів як пріоритетної характеристики компетентнісної технології навчання іншомовного спілкування»;

-  Пугач Л.В. – НВК №2, Карпік Н.Ф. - ЗОШ с.Раків Ліс – творча група вчителів  зарубіжної літератури та російської мови);

-Пахачук Н.В. – НВК №1 м. Каменя-Каширського – творча група вчителів англійської мови «Розвиток міжкультурних компетентностей вчителя»;

- Власюк Г.А. – ЗОШ с. Брониця, Чоп Г.В. – ЗОШ с.Бузаки – творча група «Шляхи та можливості реалізації досвіду педагогів Німеччини на уроках німецької мови в українській школі»

 

 

Каширець Н.П.

Парфелюк Ю.М.

 

 

9. Забезпечити участь у реалізації Всеукраїнських проектів  та експериментів :

 

Участь у реалізації Всеукраїнських проектів :

 

-  «Інтелект України» (НВК №1, №2 м.Каменя-Каширського);

 

_ «Розвиток громадсько активних шкіл в Україні шляхом упровадження програми “Школа як осередок розвитку громади» НВК №1 м.Каменя-Каширського, НВК «ЗОШ І-ІІІ ступеня – ЗДО села Видричі», опорний навч. заклад «ЗОШ І-ІІІ ст.с.Пнівне»       

 

Участь у Всеукраїнському експерименті за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної середньої освіти» (ЗЗСО І-ІІІ ст. с. Раків Ліс)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вересень-

Травень

 

 

 

 

 

 

Подшивалкіна Л.П.

Ніщик М.В.

 

 

Тішкова Л.А.

Чоп В.П.

 Пугач Т.М.

 

 

 

ПодшивалкінаЛ.П.,

Ніщик М.В.

 

 

 

 

 

 

10. Провести масові представницькі методичні заходи з педагогічними працівниками району:

-Фестиваль інновацій «Реалізація Концепції «Нова українська школа» в умовах інноваційного освітнього середовища»

        - в освітніх округах

        - районний                                  

 

-Науково-практичний семінар «Формування медіакомпетентностей  вчителя, керівника  Нової української школи

 

-Педагогічний лайфхак «Як зробити урок продуктивним та сучасним»

-Педагогічний тренінг «Крокуємо до майстерності» (в освітніх округах)

 

-Панельна дискусія «Педагогіка партнерства як новий формат освітнього процесу»

 

                   

вересень-лютий

березень

 

січень

 

 

 

жовтень

 

жовтень-березень

 

березень

 

 

Подшивалкіна Л.П.

Ніщик

 

 

 

 

Подшивалкіна Л.П.

Денисюк С.Ф.

Рудь О.В. (ВІППО)

 

Каширець Н.П.

 

Подшивалкіна Л.П.

ЗНВР опорних закладів осв.округів

Олісейчик В.М.

Денисюк С.Ф.

11. Періодично поповнювати розділи сайтів РМК, методичних об’єднань, закладів загальної  середньої освіти,  електронних баз даних, медіатек; вести каталогогізацію  відеотеки методичних заходів, матеріалів, наявних в методкабінеті, публікацій педагогічних кадрів району; оновлювати банки творчих педагогів, педагогічних інновацій.

 

12. Методистам РМК забезпечити:

12.1. науково-методичний супровід розвитку професійної компетентності педагогічних кадрів, роботи з керівними кадрами та їх резервом, виховної роботи , позашкільної освіти, інклюзивної освіти, проведення конкурсів фахової майстерності, атестації педагогічних працівників, реалізації освітніх проектів, всеукраїнського експерименту;

12.2.науково-методичний супровід роботи районних, окружних, шкільних методичних об’єднань вчителів, інших методичних формувань та координацію їхньої діяльності;

12.3. планування структури і змісту роботи методичних об’єднань вчителів до 4.09.2019р.;  підрозділів районної школи педагогічного новаторства, шкіл молодого спеціаліста, професійного становлення спільно з їх керівниками та подання планів на затвердження до 20.09.2019р.; планування роботи спільно з керівниками опорних шкіл до 26.09.2019р.

12.4. організацію і проведення методичних заходів з урахуванням актуальності тем, часу, запитів педагогів та  реформаційних змін, в тому числі «Стандартів і рекомендацій щодо системи забезпечення якості в закладах загальної середньої освіти (внутрішньої системи забезпечення якості загальної середньої освіти)» в частині напряму 3, стандартів 3.2., 3.3. щодо постійного підвищення рівня професійної компетентності та майстерності педагогічних працівників  та особливостей підвищення кваліфікації згідно  Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників (Затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019р. № 800);

12.5. виконання завдань та заходів, передбачених на 2019-2020 навчальний рік районними програмами;

12.6. організацію:

- проведення районних олімпіад з навчальних предметів, малої олімпіади серед учнів початкових класів, турнірів, конкурсів, змагань та участь в обласних заходах;

- виконання плану – графіка курсової перепідготовки;

- підготовку та проведення атестації педагогічних працівників району;

- психологічний супровід методичної роботи з педагогічними кадрами;

- проведення моніторингу роботи з обдарованими і здібними учнями, відстеження професійної педагогічної діяльності, динаміки професійного зростання, результатів ЗНО в ЗЗСО району;

-мотивації  до якісної роботи, до саморозвитку, здійснення методичної, інноваційної, дослідно-експериментальної роботи ;

-самоаналізу та самооцінювання  власної діяльності та ефективності методичної роботи

 12.7.оновлення бази даних, облік курсової перепідготовки:

        -директорів ЗЗСО;

        -заступників директорів з навчально-виховної роботи;

        -заступників директорів з виховної роботи;

        -педагогічних працівників ЗЗСО, ЗДО, ЗПО;

        -педагогічних працівників, які беруть участь в навчальних тренінгах з питань підготовки до роботи в умовах реалізації НУШ.

 

13. Керівникам  закладів загальної середньої освіти, закладів дошкільної освіти, закладів позашкільної освіти:

13.1. проаналізувати стан методичної роботи за 2018-2019 навчальний рік на засіданнях методичної, педагогічної  рад, визначити напрями змін ;

13.2. до 04.09.2019р. розробити оптимальну для освітнього закладу структуру методичної роботи з педагогічними працівниками, спланувати зміст діяльності з розвитку професійної компетентності педагогічних працівників;

13.3. створити сприятливі  організаційні умови для ефективної методичної роботи, професійного розвитку і підвищення кваліфікації вчителів у різних формах, в тому числі щодо методики роботи з дітьми з особливими освітніми потребами;

 13.4. мотивувати педагогів до професійного вдосконалення, саморозвитку і якісної освітньої діяльності, дотримання принципів академічної доброчесності;

  13.5. сприяти:

       - участі педагогічних працівників в  дослідно-експериментальній роботі,  інноваційних освітніх проектах, залученню до роботи як освітніх експертів;

       - використанню в освітньому процесі інформаційно-комунікаційних технологій та формуванню і розвитку медіакомпетентностей вчителів;

      створенню освітніх ресурсів, навчальних програм, освітніх проектів, поширенню практичного педагогічного досвіду;

13.6. організувати роботу з молодими спеціалістами, забезпечити участь у заняттях шкіл молодого вчителя, шкіл професійного становлення педагога;

13.7. вивчити й проаналізувати потребу педагогічних кадрів в курсовій перепідготовці на 2020рік, подати замовлення в РМК до 05.09.2019 року, забезпечити дотримання й виконання плану-графіка курсової перепідготовки;

13.8. Забезпечити:

- високу якість  методичної роботи, підвищення рівня готовності педагогів до виконання професійних завдань  в умовах освітньої реформи;

- реалізацію Державних стандартів освіти, оновлених навчальних програм та змісту освіти для 1-4, 5-11 класів;

-організацію та навчально-методичний супровід роботи перших, других класів початкової школи;

- неухильне дотримання методичних рекомендацій щодо викладання навчальних предметів у 2019-2020 навч.році;

 -розвиток системи мотивації і заохочення якісної педагогічної діяльності;

  формування і розвиток:

          *сприятливої для реалізації компетентнісного підходу до навчання системи оцінювання, застосування  внутрішкільного моніторингу для систематичного відстеження, аналізу  результатів  і динаміки навчальних досягнень  та відповідного коригування якості навчання  кожного здобувача освіти;

          * системи планування діяльності закладу  освіти, моніторингу  певних компонентів освітнього процесу, аналізу , самооцінки власної діяльності та ефективності внутрішньої системи забезпечення якості  освітньої діяльності ;

- активну участь педагогів в методичних заходах районного, обласного, Всеукраїнського рівнів.

 

14.  Організувати роботу з обдарованими учнями у співпраці зВОМАН, ЦТТУМ, ВОЕНЦ, ЦТСЕ.

 

15. Забезпечити якісне виконання річного плану та організацію методичної роботи згідно загальної структури та структури методично роботи на базі опорних закладів освітніх округів, погодженої  науково-методичною радою РМК 04вересня 2019 р.

 

16. Наказ довести до відома керівників ЗЗСО, ЗДО,ЗПО,.

 

18. Контроль за виконанням наказу покласти на завідувача методичного кабінету відділу Подшивалкіну Л.П.

 

 

Начальник                                                                                               В.ПАСЬ

 

 

 

Подшивалкіна, 23483