Умови, порядок проведення

І (районного) туру  Всеукраїнського

конкурсу «Учитель року-2014» та критерії

відбору поданих на конкурс матеріалів

 

          Районний тур конкурсу проводиться з 17 листопада по 28 листопада  2014 року.

Заяви на участь у конкурсі, матеріали конкурсантів, звіт – (на паперових та електронних носіях) подаються до 10 листопада 2014 р.

У кожній номінації від школи може бути представлений лише один учасник – переможець шкільного туру конкурсу.

Відповідно до положення про всеукраїнський конкурс «Учитель року» претендент розміщує матеріали  на сайті школи (особистому сайті, блозі ):

презентує власне портфоліо(інформаційна картка ( анкета), фотографії, узагальнений досвід роботи, конспекти уроків, позакласного заходу) , або подає такі  матеріали:

          1. Лист-представлення (на бланку школи, за підписом директора)

           2. Особиста заява учасника на участь у Конкурсі, в якій учитель вказує: «З умовами організації і проведення конкурсу ознайомлений і погоджуюсь». Заява має бути написана власноруч.

3.Інформаційна картка учасника конкурсу.

4.Фотографії (портрет розміром 9x14, та 2-3 сюжетних фото про педагогічну діяльність). Фотографії подаються в паперовому та електронному варіантах без зменшення розміру.

        5.Узагальнення досвіду роботи.У ньому мають бути розкриті індивідуальні особливості роботи вчителя, сучасні та авторські форми й методи вирішення проблеми (обсяг – до 12 друкованих сторінок).

        6.Презентація власного педагогічного досвіду в програмі Microsoft Роwег Роіпt ( 10 слайдів).

        7. Розробка  уроків різних типів(2-3 уроків) з повним дидактичним забезпеченням, що розкриває специфіку системи роботи вчителя над проблемою, сучасні підходи до вивчення відповідного навчального предмета в електронному варіанті.

         8. Розробка позакласного заходу як практичне підтвердження роботи над проблемною темою .

         9. Публікації вчителя (якщо такі є).

         10. 3міст матеріалів, представлених на конкурс, із зазначенням сторінок.

         У представлених матеріалах має простежуватись система роботи вчителя у взаємозв’язку: досвід – творчий доробок – розробка уроків.

          Матеріали, надіслані на конкурс, не повертаються.

Документи оформляються відповідно до поданого вище переліку на паперових та електронних носіях. Матеріали на паперових носіях, подаються в одному примірнику та повинні бути зібраними в папку.

Матеріали в електронному варіанті подаються на компакт-диску із зазначенням на ньому прізвища, імені та по батькові учасника конкурсу, а також загальноосвітнього навчального закладу, який він представляє. Компакт-диск подається у пластиковому футлярі.

 

Очний етап буде проходити за такою моделлю:

День перший

- Конкурсний урок. Кожен конкурсант у присутності всіх членів журі проводить урок (45  хвилин) в одній  із шкіл м. Каменя-Каширського , який оцінюється у відповідних балах. При цьому буде враховуватися творчий підхід учасника конкурсу щодо використання сучасних педагогічних технологій, у тому числі комп’ютерних; розкриття власної ідеї, аналіз шляхів і способів досягнення високих результатів у  навчально-виховному процесі, оцінка їх ефективності; мотивація продуктивного навчання, самостійної роботи тощо.

-        Самоаналіз уроку.

Формат: власний аналіз і оцінка уроку в цілому та окремих його етапів. Учасник аналізує хід уроку, результати своєї та учнівської діяльності на уроці, оцінює особливості та рівень підготовки учнів. Порівнює з уроками, які проводить у своїх класах, вказує на свої помилки та прорахунки. Учасник має показати вміння чітко і конкретно формулювати мету, завдання та визначати тип уроку. Члени журі можуть ставити питання для одержання додаткової інформації про результати діяльності вчителя та учнів на уроці.

День другий

-  Майстер-клас (до 20 хвилин)

Формат : ознайомлення з перспективним педагогічним досвідом(заснований на практичних діях показу і демонстрації творчого вирішення певної педагогічної, психологічної методичної задачі, обмін досвідом навчання і виховання учнів).

- Самопрезентація (до 5 хвилин)

Формат: самопрезентація, самопредставлення у вільній формі з використанням будь-яких форм презентацій.

Тему самопрезентації визначає сам учасник Конкурсу.

- Презентація досвіду (до 10 хвилин), відповіді на запитання ( до 5 хвилин)

Формат : усне подання (презентація) конкурсантом свого професійного досвіду, в якому відображаються інноваційні підходи до освіти, сутність використовуваних освітніх технологій, відповідність до сучасних вимог в освіті.

За сумою балів, одержаних конкурсантом на першому та другому етапах конкурсу, журі визначає переможців та лауреатів конкурсу. Якщо претенденти набрали однакову кількість балів, то переможцем стає той, хто набрав більшу кількість балів за проведений урок.  Рішення журі оформляється відповідним протоколом.

При оцінюванні конкурсанта на всіх етапах змагань враховуються особисті якості вчителя, його соціальна активність, фахова компетентність і загальна культура, ерудиція, рівень педагогічної (методичної) майстерності, творчі здібності, відданість справі, уміння імпровізувати, спілкуватися, дотримання техніки безпеки тощо.

Оцінки членів журі не обговорюються до остаточного підведення підсумків окремих етапів, що визначають учасників наступних змагань. Рішення журі на кожному етапі конкурсу оформляється відповідним протоколом.

Матеріали, подані на конкурс, можуть бути, за згодою авторів, використані для тиражування, поширення досвіду учасників конкурсу, опубліковані в педагогічних виданнях.

Свято вшанування переможців проводиться урочисто в присутності педагогічної громадськості, учнів, представників засобів масової інформації у визначений термін. Переможці конкурсу нагороджуються грамотами та грошовими преміями.