27 лютого 2020 року  на базі ЗОШ І-ІІІ ступенів села Ворокомле проведено окружний  фестиваль інновацій  «Реалізація  Концепції «Нова українська  школа»в умовах інноваційного освітнього середовища»

  Учасники: вчителі початкових  класів, заступники директорів з навчально-виховної  роботи закладів загальної середньої освіти сіл Ворокомле, Видерта Грудки, Осівці.

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглянути фотографії


13 лютого 2020 року  на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів села Раків Ліс  відбувся  окружний  фестиваль інновацій «Реалізація Концепції «Нова українська школа» в умовах інноваційного освітнього середовища».

Фестиваль проходив під девізом «Знаєш сам – навчи інших».

Участь брали вчителі початкових класів, заступники директорів з навчально-виховної роботи ЗОШ І-ІІІ ступеня села Раків Ліс, ЗОШ І-ІІ ступеня села Підріччя, НВК «Загальноосвітня школа І-ІІI ступенів-гімназія» №2 м. Каменя-Каширського

 

 

 

 

Переглянути фотографії




30 січня 2020 року  на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів села Тоболи відбувся  окружний  фестиваль інновацій « Реалізація  Концепції «Нова українська  школа»в умовах інноваційного освітнього середовища»

 

 

Досвід  можна  придбати
тільки з допомогою діяльності,
а удосконалювати з часом
В.Шекспір

ПЛАН
проведення окружного  фестивалю інновацій
« Реалізація  Концепції «Нова українська  школа»
в умовах інноваційного освітнього середовища»

 

  Учасники : вчителі початкових  класів,заступники директорів з навчально-виховної  роботи

Дата проведення:  30 січня 2020 року
Місце проведення: ЗОШ І-ІІІ ст.с.Тоболи

Мета: сприяти  підвищенню  ефективності та результативності  освітнього процесу, формуванню комунікативної, соціальної компетентності педагогів, стимулювати  бажання  підвищувати свій  професійний рівень, активізувати творчий  потенціал  з метою реалізації  Концепції «Нова українська  школа»
 

1. Зустріч  учасників фестивалю. Колаж  «Освітнє  середовище»
                                    А.П.Приходько, директор школи.

2. 
Привітання від учнів. Знайомство між учасниками  Ранкова зустріч.  Приходько М.А., Чипинюк  С.І. вчителі початкових класів ЗОШ  І-ІІІ ст.. с.Тоболи

3.  Ранкові зустрічі  як фактор  успішного розвитку  в дітей  навичок  спілкування 
                  Теплова М.С.,  вчитель початкових  класів  при ЗОШ  І-ІІІ ст..с.Тоболи
  4. Сучасний   учитель  початкової школи як провідник  змін в освіті                Кузьмич Н.М., керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів   ЗОШ І-ІІІ ст..с.. Тоболи  
5. Критичне мислення  і розв’язання проблем
      Шевчук Г.І., вчитель  початкових класів ЗОШ І-ІІІ ст..с.Воєгоща

 6. Деякі  стратегії розвитку критичного  мислення
      Яцук Н.І.,ПлисикЛ.В., вчителі початкових  класів ЗОШ І-ІІ ст..с.Рудка-Червинська

7.  Інтеграція: діяльнісний  підхід (ротаційні моделі «щоденні 5» і   «щоденні 3»)
      Шеметюк С.Ф.,вчитель початкових класів ЗОШ І ст..с.Волиця

8. Гра по-новому, навчання  по-іншому з LEGO
             Хейлик Ю.В., вчитель початкових класів ЗОШ І ст..с.Старі Червища
9. Навчання  по- новому. Технологія сторітеллінг на  уроках української мови
              Куницька Н.В., вчитель початкових  класів ЗОШ І-ІІІ ст..с. Нові Червища
10. Особливості  викладання навчальних предметів  інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
         Полинюк В.М.,  вчитель  початкових класів ЗОШ І-ІІІ ст..с.Пнівне
11.   Вправа на  розвиток креативного  мислення
   Робота  в групах.  «Шалені  ідеї  архітектора».
            Приходько С.К.,  заступник  директора з НВР ЗОШ І-ІІІ ст.с..Тоболи

12.  Особливості  оцінювання навчальних досягнень учнів .
Портфоліо –інноваційна форма оцінювання .  
              Чубарик Р.В., вчитель  початкових класів ЗОШ І-ІІІ ст..с.Брониця  
13 Педагогіка  партнерства: як  успішно взаємодіяти з батьками
             Семенюк Т.Я., вчитель початкових класів ЗОШ І ст.. с. Фаринки
14. Основні ідеї  педагогіки партнерства та дієві  способи налагодження співпраці вчителів та батьків
        Величко Л.С., вчитель  початкових класів ЗОШ І –ІІ ст.. с.Соснівка
15. Підсумок. Калейдоскоп думок на папері та вголос.
Висловіть свої враження та побажання  учасникам, використавши  відому абревіатуру:  Н……….,  У……….., Ш…….. .
                        Учасники  семінару

                                 Бажаємо  успіхів і творчої наснаги!

 

 

 

 

 

 

Переглянути фотографії




Стартує фестиваль інновацій

17 грудня 2019 року  стартував  районний фестиваль інновацій «Реалізація Концепції «Нова українська школа» в умовах інноваційного освітнього середовища». Перше засідання відбулося на базі ЗОШ І-ІІІ ст..с. Підцир`я .  Модератором заходу виступила Оксана Іванівна Гальом, заступник директора даного закладу. Вчителі початкових класів округу (НВК №1 м.Каменя –Каширського, загальноосвітніх шкіл сіл Підцир`я, Гута-Камінська, Клітицьк) поділились своїм досвідом роботи, креативними ідеями та натхненням щодо ефективного навчання сучасних дітей. Дружня, весела, творча атмосфера дозволила розглянути  та практично опрацювати ряд питань:

-          Освітнє середовище: середовище створена для дітей.

Наталія Петрівна Михалюк,

 Наталія Миколаївна Островська,

вчителі ЗОШ І-ІІІ ст..с. Підцир`я.

-          Гра по-новому, навчання по – іншому.

Оксана Миколаївна Гордій,

вчитель ЗОШ І-ІІ ст.с. Гута-Камінська.

-          Ранкові зустрічі – нова традиція української школи.

Тетяна Михайлівна Литвин,

вчитель ЗОШ І-ІІ ст.с. Клітицьк.

-         

-          Мультимедійна презентація – засіб активізації освітнього процесу.

Мирослава Вадимівна Грищук,

 вчитель НВК №1 м. Каменя-Каширського.

-          Сторітеллінг як ефективний метод навчання сучасних здобувачів освіти.

Інна Олександрівна Ющик ,

 заступник директора НВК №1м. Каменя-Каширського.

-          Педагогічний експеримент «РОЗУМНИКИ» (SMART KIDS)

Гут Марина Анатоліївна,

вчитель ЗОШ І-ІІІ ст..с. Підцир`я.

 

     Директор школи Мельницький Федір Іванович презентував свій заклад, як школу, до якої приємно ходити дітям та поділився шляхами залучення батьків до партнерства.

     Підводячи підсумки заняття Марина Василівна Ніщик, методист районного методичного кабінету, ще раз наголосила, що реальна дієвість Нової української школи залежить від кожного конкретного педагога: його знань, умінь, компетенцій, розуміння стратегічних цілей діяльності та наявності дієвого інструментарію для практичної реалізації заявлених завдань. Завідувач районного методичного кабінету Любов Петрівна Подшивалкіна  відзначила творчі  ідеї учасників заходу щодо створення інноваційного освітнього середовища та  роботи педагогів в умовах Нової української школи.

 

 

 

 

Перглянути фотографії


 

Учитель Нової української школи — носій суспільних й освітніх змін, активний учасник і провайдер реформ у системі освіти. Суспільство, держава поклали  на вчителів початкових класів відповідальну місію — першими стати на шлях реформи.

           З 10 жовтня по 14 листопада 2019 року 107 учителів початкових класів

 ( з них 12 – педагоги Гуто-Боровенської ОТГ) пройшли підвищення кваліфікації ( очне навчання) у зв'язку із запровадженням Концепції  реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти  «Нова українська школа».

         Щоб стати вчителем Нової української школи, треба досконало володіти сучасними освітніми методиками, що базуються на компетентнісному, особистісно орієнтованому підходах.

        Маленькі представники нового покоління живуть у сучасному світі, де успішним стає той, хто активно діє, бере на себе відповідальність, відчуває власну гідність. Батьки й учні ¬мають ¬велику надію, що навчання в реформованій школі буде цікавим і корисним, розвивальним і дослідницьким, гуманним і патріо¬тичним.

       Зміст і технології підготовки педагогів визна¬чені «Типовою освітньою програмою орга¬нізації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти», затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України № 36 від 15.01.2018 р.  та розробленою на засадах сучасної державної освітньої політики, стратегії реформування загальної середньої освіти, концепції Нової української школи та новітніх наукових розробок.

      Разом з  тренерами  Мариною Ніщик та Тамарою Рудчик, вчителі познайомилися з особливостями  освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти, змістом Типових освітніх програм, особливостями організації ефективного й безпечного освітнього середовища, основними шляхами співпраці з батьками,  опанували методики проведення ранкових зустрічей з учнями, розглянули  особливості компетентнісного навчання, познайомилися з ігровими технологіями «Шість цеглинок» з використанням конструктора LEGO, поглибили знання з інтегрованого навчання та інклюзивної освіти. Надзвичайно змістовними були заняття , проведені регіональним тренером Наталією Анатоліївною Поліщук.

Узагальнення  досвіду вчителів Нової української школи представлено в авторських розробках. Матеріали можна використовувати  для роботи в умовах Нової української школи.

 

 

 Переглянути фотографії

 

 


Одноденні тренінги за підтримки The LEGO Foundation

для вчителів 1-х, 2-х класів

З  метою підвищення кваліфікації вчителів початкових класів, удосконалення їх професійної компетентності з питань впровадження ігрового та діяльнісного підходів до навчання з LEGO в умовах якісної реалізації Концепції «Нова українська школа» відбулися одноденні  тренінги за підтримки The LEGO Foundation для вчителів 1-х, 2-х класів, які навчають учнів у 2019/2020 навчальному році. Тренінги «Ігрові та діяльнісні методи навчання за методикою the LEGO Foundation» відбулися  05 та 13 листопада 2019 року.

Педагоги початкової школи грались з цеглинками відомого конструктора, вивчаючи, як саме його можна використовувати у навчальному процесі. Методика "Шість цеглинок" – це, не більше не менше, шість цеглинок LEGO різного кольору, які отримала кожна дитина першого класу. Башточка з цих шести цеглин – це навчальний інструмент, подібний до будь-якого іншого наочного матеріалу, для кожної дитини, який постійно має бути поруч, на парті. І здавалося б, такий простий інвентар, але за допомогою нього можна вивчати табличку множення, сторони світу, різновидності ґрунтів і так далі, і все у вигляді гри. Головне – аби педагог знав, коли, як і в якій формі можна використовувати цеглинки під час уроків, запевняє тренер Алла Іванівна Нінічук.

Важливо розуміти, що формальний підхід для розвитку компетенцій майбутнього, таких як, командна робота, лідерство, уже не діє. Тому ми маємо змінювати форму, простір, усе в освіті. Проте найскладніше змінювати, на жаль, самих педагогів. Тому я сподіваюсь, що після  тренінгу, вчителі  підвищили здатність до впровадження ігрових та діяльнісних технологій , нових сучасних освітніх підходів.

 

Переглянути фотографії

 

 


Про організацію у ІІ півріччі 2019 року підвищення кваліфікації педагогічних працівників  у зв'язку із запровадженням Концепції  реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти  «Нова українська школа»

Download
Про організацію у ІІ півріччі 2019 року
Adobe Acrobat Document 282.2 KB
Download
Додаток 4.pdf
Adobe Acrobat Document 846.4 KB


З 10  жовтня 2019 року розпочалось навчання вчителів початкових класів, які у 2021-2022 навчальному році будуть навчати учнів 1-х класів (4 хвиля)  відповідно до Концепції «Нова українська школа та Державного стандарту початкової освіти. 

 

                


НУШ: Діти – на канікули, вчителі – на навчання

Школа завжди залишається важливим етапом у житті людини… Тут навчають читати, писати, співати, щось створювати, досліджувати, спілкуватись, зрештою просто жити. 

Нова українська школа – це ключова реформа МОН. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, а й вміння застосовувати їх у житті. Вчителя початкових класів можна віднести до особливої категорії педагогів. Адже, саме на їхні плечі лягає відповідальність за втілення ідей освітньої реформи. 

До 1 вересня ще далеко? Але у вчителя 1 класу ще стільки справ попереду! Діти – на канікули, вчителі – на навчання. Саме з метою удосконалення роботи вчителя НУШ, було проведено тренінг-навчання вчителів 1 класу, організоване районним методичним кабінетом. З нами працювали найкращі регіональні тренери: Ніщик М.В. – методист РМК, Рудчик Т.А. – вчитель початкових класів ЗОШ І-ІІІ ст. с.Раків-Ліс, завідувач РМК – Подшивалкіна Л.П.

І що ми тут тільки не творили! Кожна група створила свою емблему у світлі НУШ: кораблики, сонячні промені, квіти, золотий ключик… Ми намагались мислити, як діти, працювали за інноваційними формами роботи. А ще опрацьовували зміст модельних програм – це допоможе вчителю творчо підійти до календарного планування. Заряд енергії отримували від ранкової зустрічі, спілкування у групах, колективного виконання цікавих завдань.

Надзвичайно цікавими і змістовними були заняття, які проводили області тренери: Поліщук Н.А., Ткачук Н.М., Волкова І.Р., Олексюк Т.Ю.

Ткачук Н.М. ознайомила вчителів з аспектами проектної діяльності у початкових класах. Волкова І.Р. розкрила всі можливі види діяльності для досягнення очікуваних результатів. Олексюк Т.Ю. наголосила на особливостях викладання навчальних предметів інтегрованого курсу «Я досліджую світ».

Педагоги ознайомилися з новими Державними стандартами початкової загальної освіти, особливостями організації освітнього середовища орієнтованого на дитину, поглибили розуміння інтегрованого підходу, розвинули навички планування та оцінювання освітніх досягнень учнів.

На завершальному етапі тренінгу групи презентували свої роботи. Це – і створення лепбуків, і модель батьківських зборів, і майстер-клас із «LEGO», і планування тижня за методом «Шість капелюхів»… 

Ми на деякий час стали учнями, із задоволенням стрибали, малювали, мріяли і просто щиро сміялись. Раділи нашим «чудесам», і успіхам педагоги-тренери: Марина Василівна і Тамара Адамівна. Роботу колективу вчителів та тренерів високо оцінила завідувач РМК Подшивалкіна Л.П.

Ми щиро вдячні за майстерність і терпіння всім, хто брав участь у підготовці та роботі тренінгу, зокрема, РМК, ВІППО.

Вчитель – це не лише професія… Це – покликання… Це – вміння працювати з дітьми… Це – самопожертва і готовність змінюватися заради майбутнього. Це – просто любов, яку Вчитель дарує дітям все своє життя…

 

 

 

 

 

 

Заступник з навчально-виховної роботи ЗОШ І-ІІ ступенів с. Підбороччя Хлистік Л. М.

 

 

 

Переглянути фотографії

 


Про організацію у 2019 році підвищення кваліфікації вчителів початкової школи у зв'язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»

Download
165.pdf
Adobe Acrobat Document 430.8 KB
Download
додатки_3,4.pdf
Adobe Acrobat Document 298.1 KB
Download
додатки5,6.pdf
Adobe Acrobat Document 343.5 KB

Вчитель пілотного класу Тамара Рудчик отримала подяку від Міносвіти

 

 

На Волині побувала з візитом очільниця Міністерства освіти і науки України Лілія Гриневич.

Зокрема, 11 березня відбулась зустріч у Східноєвропейському національному університеті імені Лесі Українки.

 Подякою Міністерства освіти та науки України нагороджена вчитель початкових класів ЗОШ І-ІІІ ст..с. Раків Ліс,  тренер Нової української школи Тамара Рудчик.

 

 Щиро вітаєм нашу колегу з нагородою. Бажаєм подальших творчих успіхів!



5 березня 2019  року на базі НВК «ЗОШ І-ІІІ ст..- гімназія» №2 м. Каменя-Каширського відбувся тренінг вчителів початкових класів. Протягом дня з педагогами працювала  Оксана Хомич, учитель-методист, учитель початкових класів Новопечерської школи міста Києва, аспірант Київського університету  імені Бориса Грінченка, онлайн учитель у Ukrainian United School, Morden, Manitoba, Canada.

Тренінг сприяв підвищеню рівня самоосвітньої та творчої активності вчителів; формуванню вмінь упроваджувати технології, що рекомендовані для використання в Новій українській школі, в освітню практику.

 

 

 

 

 

Переглянути фотографії

 


Про підвищення кваліфікації вчителів майбутніх 

1-х класів

    Триває процес підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які впроваджуватимуть новий Державний стандарт початкової освіти в наступному навчальному році. 

Протягом 24.10.-29.11.2018 року  відбулася очна сесія  вчителів початкової школи, які з   1 вересня 2019 року будуть навчати першокласників. Учасниками тренінгів стали 73 педагоги району. Їх навчали регіональні  тренери  – Марина Ніщик, методист методичного кабінету відділу освіти та Тамара Рудчик, учитель початкових класів ЗЗСО с.Раків Ліс.  Вони    забезпечили високий рівень проведення сесій – тренінгів .          

Програма навчання  побудована  згідно типової програми підвищення кваліфікації вчителів, що складалася з дистанційного онлайн-курсу на порталі EdEra та очного навчання, в межах якого  тренери закріплювали знання педагогів на практиці. Тренінгові заняття проходили згідно графіка. Через залучення до активної діяльності педагоги ознайомилися з особливостями організації освітнього процесу в умовах запровадження Концепції Нової української школи, сучасними методиками  навчання учнів початкових класів, освітнім потенціалом гри LEGO, методикою компетентнісного навчання «Шість цеглинок», проектною діяльністю, моделювали освітнє середовище на засадах компетентнісного та діяльнісного підходів, опрацьовували принципи «педагогіки партнерства».

 Узагальнення  досвіду вчителів Нової української школи представлено в авторських розробках. Матеріали можна використовувати  для роботи в умовах Нової української школи.

 

 

Переглянути фотографії

 







 28-30 березня 2018 року  на базі НВК «ЗОШ І-ІІІ ст..-гімназія» №2 м. Каменя-Каширського відбулася ІІ очна сесія для вчителів, які будуть навчати першокласників у 2018 році ... Читати далі.

16 лютого 2018 року на базі закладу загальної середньої освіти села Боровне  відбувся районний семінар вчителів початкових класів « Розвиток соціальної компетентності на уроках в сучасній школі». Директор школи ... Читати далі.

Заклад загальної середньої освіти  села Раків Ліс, який бере учать  у Всеукраїнському експерименті з розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної середньої освіти відвідали делегації педагогів Любешівського та Ковельського районів.  Гостей радо вітали... Читати далі.

23 січня 2018 року та 31 січня 2018 року на базі закладу загальної середньої освіти села Раків Ліс відбулися семінари керівників шкіл ( директорів , заступників з навчально-виховної роботи) з теми

 

 «Стратегія розвитку: до Нової української школи. Освітній експеримент: пілотування нового стандарту початкової освіти»...  Читати далі