ВІДДАНІСТЬ  УЛЮБЛЕНІЙ  СПРАВІ

      

 Від любові й професіоналізму – до мудрості й розумної розпорядливості, глибокої моральності й патріотизму, які несуть в собі потенційну обіцянку змін на краще, здатність швидко адаптуватись до них, оптимістичне починання будь-яких справ та реалізацію позитивних сподівань, зичення блага колегам і всім ближнім – це енергія життя Миколи Устимовича Гуменюка...      Читати далі.


Вітаємо переможця Всеукраїнського етапу мовно – літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка Каширець Анну, ученицю 5 класу навчально-виховного комплексу "ЗОШ І-ІІІ ступенів - ліцей" №1 ім. Є. Шабліовського м. Каменя-Каширського.


      18 лютого 2020 року на  базі загальноосвітньої школи І –ІІІ ступенів села Карасин відбувся окружний фестиваль інновацій "Реалізація Концепції "Нова українська школа в умовах інноваційного освітнього середовища" вчителів ЗЗСО Сошичненського освітнього округу" під гордою назвою "Щасливий бути вчителем НУШ". Заступники директорів закладів загальної середньої освіти даного округу, керівники  методичних об’єднань, вчителі-предметники 5-9 класів  разом із колегами-НУШівцями створили простір для позитиву та творчості.

 

 

 

 

 

 

 Переглянути фотографії

Download
Програма.pdf
Adobe Acrobat Document 282.6 KB


          Ми прагнемо побудувати майбутнє, де навчання через гру дасть можливість дітям розкрити свій творчий потенціал і навчить їх вчитится протягом життя

НУШ, емоції, творчість, креатив, успіх, задоволення… Ці  слова супроводжували учасників тренінгу , який  було проведено 7 лютого 2020 року на базі  ЗОШ І-ІІІ ступенів села Раків Ліс

У процесі активної взаємодії педагоги району поглибили свої знання щодо   освітнього потенціалу методик the LEGO Foundation («Шість цеглинок» та Play Box).

Олена Шуляк, тренер The LEGO Foundation, допомогла освітянам зорієнтуватися в бурхливому просторі змін та відповісти на їх запитання:

 

 • Яким чином підготувати дітей до життя у світі, який швидко змінюється та які вміння і навички потрібні для успішної реалізації в майбутньому? 

• Чому гра є дієвим інструментом для всебічного розвитку дитини? Що таке виконавчі функції мозку і яким чином вони розвиваються у грі? 

• Які характеристики має гра та на які сфери розвитку дитини вона впливає?

 • Чому гра повинна бути основним методом навчання в сучасній початковій школі? Які ігрові та діяльнісні методи навчання, що працюють в усьому світі, запроваджують українські педагоги вже сьогодні? 

• Які можливості для особистісного та професійного зростання педагога надає підхід навчання через гру?

 Також освітяни дістали інформацію про методичні матеріали, їхній зміст і про те, де їх можна знайти.

Учасники тренінгу висловили слова вдячності організаторам заходу - тренеру The LEGO Foundation  Олені  Михайлівні Шуляк, , завідувачу РМК  Любові Петрівні  Подшивалкіній, методисту РМК Марині Василівні  Ніщик, директору  загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів села Раків Ліс Олександру Павловичу Кузьмичу, заступнику директора Валентині Мойсеївні Борсук.

 

 

 

 

 

 

 Переглянути фотографії


             28 січня 2020 року  відбувся семінар-тренінг для вихователів групи продовженого дня  «Нова українська школа – новий зміст освіти». Відповідно до загальної мети освіти, місією початкової школи за Концепцією Нової української школи є різнобічний розвиток  особистості дитини, формування в неї загальнокультурних і морально-етичних цінностей, ключових компетентностей, необхідних життєвих і соціальних навичок.

 Група продовженого дня  стає однією з провідних форм організації життєдіяльності молодших школярів. Допомогти дитині сформувати та реалізувати свій пізнавальний і творчий потенціал, соціально адаптуватися, навчитися плідно використовувати свій вільний час – є одним із головних завдань школи, що розв’язується за допомогою ГПД.

 

 

 

 

 

 

 Переглянути фотографії


 Фестиваль інновацій триває

 Серце віддаю дітям

           В.Сухомлинський

Важливою ланкою освітнього процесу є обмін педагогічним досвідом. Адже кожен вчитель і навіть кожен навчальний заклад шукає свій шлях у світлі НУШ.

19 грудня на базі ЗОШ І-ІІІ ст. с.Черче відбувся фестиваль інноваційних технологій НУШ. У ньому взяли участь дев’ять освітніх закладів. Фестиваль - це ярмарок у формі методів-створення нових технологій; взаємодія величезної системи творчих проектів, спілкування неординарних особистостей. Тут народжується ідея, тут працює Вчитель, який іде в ногу з часом.

Фестиваль відбувся у час передноворічних та Різдвяних свят. Тож яке  ж свято  без пісні і танцю! А що! Наші педагоги - незрівнянні артисти та актори.

Педагогічний колектив ЗОШ І-ІІІ ст. с.Черче  зустріли гостей , як годиться: з хлібом - сіллю, із запальним танцем , українською піснею. Ялинка , виставка учнівських проектів, дитячих робіт - все налаштовувало на творчу атмосферу…

Керівник методичного об`єднання початкових класів Велимчаниця Ніна Володимирівна налаштувала на позитив  сонячною ранковою зустріччю, коротко окреслила планер  фестивалю: ми працюємо над ідеями втілення  у освітній процес НУШ дев’ять освітніх галузей. 

   Майстер-клас «Мистецтво з ароматом кави» (вчитель Свередюк Юлія Петрівна) налаштував на романтичне поєднання мистецької галузі з розвитком уяви та виявом своїх можливостей та здібностей.

   Вдало поєднувала традиційні методи  з елементами використання та LЕGO   Чоп Наталія Василівна (ЗОШ І-ІІІ ст. с.Бузаки).

    Проєктну діяльність в НУШ представила  Ліпич Ніна Миколаївна ( ЗОШ І-ІІ ст.. с.Теклине). Вона наголосила, що незабаром до всіх вчителів-предметників прийдуть діти, для яких треба буде треба створити відповідні умови освітнього процесу.

 Руслана Олександрівна Нивчик ( НВК с.Видричі )підготувала презентацію щодо реалізації мовно-літератуної  освітньої галузі в умовах НУШ.

    Про особливості інновацій математичної галузі та її пріоритети розповіла вчитель ЗОШ І-ІІ ст.. с.Мельники-Мостище  Матвійчук Людмила Григорівна (технологія «Карусель»).

    Однією з провідних галузей НУШ є соціальна та здоров’язбережувальна. Цікаві та неординарні форми практичної роботи показала вчитель початкових класів ЗОШ Іст.с.Дубровиця Захарчук Наталія Василівна.

    Завзято працювали у групах і парах, створюючи об’ємні сніжинки та цікаві фігурки з  Найдич Ніною Вікєнтіївною , директором ЗОШ Іст. с.Острівок.

    Тематика та технологія проведення батьківських зборів перетворилась у дискусію. Про педагогіку партнерства, форми роботи розповіла вчитель Бегаль Валентина Іванівна (ЗОШ І-ІІ ст. с.Мостище).

 Про особливості формування громадянської та історичної галузі та роботу педагогічного колективу у цьому напрямку розповіла заступник з навчально-виховної роботи  ЗОШ І-ІІ ст.. с.Підбороччя Хлистік Лідія Микитівна. Вона наголосила, що діти вчаться критично мислити, працювати з першоджерелами, проводити дослідницьку роботу, аналізуючи дані  за допомогою практичних навиків, які потрібні для перебування в соціумі; отримують загальне розуміння громадянської та історичної освіти.

  Настрій зимових свят, творча атмосфера спілкування передає і емблема нашого фестивалю: у руках вчителя куля, створена з 9-ти різнокольорових конусів (9 освітніх галузей). Адже , НУШ – це поєднання розуму, творчості, любові… І все це – у руках Вчителя… 

  Роботу фестивалю високо оцінили методисти районного методичного кабінету , учасники фестивалю Марина Василівна Ніщик та Наталія Петрівна Каширець : жваво, весело, продуктивно та креативно спрацювали!

     Все починається з бажання творити Добро. Хай і цей рік розпочнеться для учасників освітнього процесу зі щедрості. Щедрості в посмішках і спілкуванні, щедрості в підтримці та любові… 

Хлистік Лідія Микитівна, 

заступник з навчально-виховної роботи  ЗОШ І-ІІ ст.. с.Підбороччя

 

 

 

 

 

 Переглянути фотографії


 10 грудня 2019 року на базі Пнівненського дошкільного навчального закладу  «Пролісок»  (завідувач  Процик Наталія Василівна)  відбувся семінар керівників закладів дошкільної освіти «Створення умов для реалізації трудового виховання дітей  дошкільного віку»».

Привітав учасників семінару сільський голова   Ковальчук  Сергій  Михайлович. Відзначив роботу колективу дитячого садка. Наголосив, що сільська рада допомагає у створенні належних умов для забезпечення якісної дошкільної освіти та побажав творчої і плідної роботи всім присутнім.

Про співпрацю дитячого садка і школи інформувала директор опорного навчального закладу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с.Пнівне» Пугач Тамара Миколаївна.

Під час практичного блоку присутні мали змогу переглянути з дітьми старшої групи  заняття -  квест «Незвичайний похід на день народження» (вихователь Лещенко Ірина Леонідівна), сюжетно-рольову гру «Ательє» (вихователь Величко Катерина Анатоліївна). В ході проведених заходів   панувала доброзичлива   атмосфера, педагоги підтримували гарний настрій у дітей. Дошкільнята показали вміння співпрацювати в команді, узгоджувати свої дії з діями однолітків,  самостійно здійснювати прості операції ,  характерні для різних професій.

Велике задоволення від виконаної практичної роботи отримали батьки вихованців дитячого садка з виготовлення глиняних свистунців (майстер-клас «Народна іграшка – оберіг наших душ», вихователь Семенюк Наталія Миколаївна).

Досвідом роботи колективу  щодо створення  умов для реалізації трудового виховання дітей у дитячому садку  поділилася завідувач  Процик  Наталія Василівна.

У ході семінару  керівники закладів дошкільної освіти обговорили методичні аспекти організації трудової діяльності дітей дошкільного віку;   примірний перелік ігрового та навчально-дидактичного обладнання  з трудової діяльності  (наказ МОН України від 19.12.2017 №1633) ;  заходи щодо покращення умов для  повноцінної організації життєдіяльності дітей з метою їх вчасного цілісного і всебічного розвитку.

Учасники семінару відзначили творчий підхід колективу до його підготовки та проведення.

 

 

 

 

 Переглянути фотографії


 Нещодавно на базі  Грудківського  дошкільного  навчального закладу «Сонечко» відбувся районний семінар музичних керівників  дитячих садків   «Співпраця музичного керівника з іншими педагогами  закладу дошкільної освіти у формуванні музичних здібностей дошкільників». Девізом семінару стали слова В.Сухомлинського «Музичне виховання – це не виховання музиканта, а,  насамперед, виховання людини»; основною   метою – підвищити рівень професійної компетентності  музичних керівників щодо активної взаємодії усіх педагогів   у  музичному розвитку дошкільнят.

У ході семінару педагоги мали можливість  спостерігати  за   співпрацею музичного керівника з вихователем-методистом, вихователями, інструктором з фізичного виховання, практичним психологом.

Під час  навчально - практичного   блоку музичні керівники   переглянути  організовану спільну діяльність педагогів з дітьми та батьками :  «Їжачкова  пригода» - музичну  розвагу з дітьми  старшої   групи  (Козік І.А., музичний керівник, Ющик О.В.,вихователь  , Хоцевич О.А., інструктор з фізкультури);  «Без сімї – немає щастя на землі»- родинне  свято  (Козік І.А., музичний керівник, Хоцевич О.А. ,інструктор з фізкультури); «Педагогічний плейбейк» - театралізовану зустріч батьків та педагогів   (Дуда В.В.- вихователь-методист , Козік І.А., музичний керівник,  Демяник О.І., практичний психолог).  У ході  проведених заходів  педагоги дитячого садка використали інноваційні технології: елементи системи  музичного виховання Е. Жака Далькроза (танцювально–ігрова гімнастика «Са-Фі-Дансе»), концепції  музичного виховання Карла Орфа  (розповідь музично-мовленнєвих казок з використанням шумових інструментів),  степ-платформу, інноваційну  технологію  Боровик Т.А. «Хор рук», технологію  музики дзвонів у роботі з дітьми дошкільного віку.

Завідувач ДНЗ Сацик Т.М. представила  відео-презентацію досвіду роботи «Формуємо музичні здібності дошкільнят разом», вихователь – методист  Дуда В.В.  – виставку ігрового та навчально-дидактичного обладнання з музичної діяльності .

У ході семінару музичні керівники обговорили  основні функції та форми взаємодії музичного керівника з іншими педагогами у закладі дошкільної освіти;  інструктивно-методичні рекомендації «Про  організацію роботи з музичного виховання дітей у дошкільних закладах» (лист МОН України від 02.09.2016 №1/9-454).

Підсумовуючи роботу семінару музичні керівники закладів дошкільної освіти були єдині в тому, що професійна співпраця  усіх педагогів  сприяє успішній реалізації завдань музично-естетичного виховання дітей. Педагоги відзначили високий рівень проведення  методичного заходу.

 

 

 

 Переглянути фотографії


 

                        Форум учасників пілотного експерименту НУШ "Агенти змін"

 Щорічний форум учасників пілотного експерименту НУШ "Агенти змін" зібрав 28 листопада 2019 року в Києві творчі команди шкіл, які зважились у 2017 році спільно розпочати реалізацію реформи загальної середньої освіти. Серед них - команда загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів села Раків Ліс у складі директора Олександра Павловича Кузьмича та вчителя початкових класів Ніни Борисівни Харчик.

На загальній панелі разом з Міністром освіти і науки України Ганною Новосад, заступником Міністра Любомирою Мандзій, координатором із навчально-методичного супроводу НУШ Романом Шияном, керівником освітніх ініціатив The LEGO Foundation в Україні Оксаною Ромою було проаналізовано результати пілотування НУШ в початкових класах та візія переходу до базової школи. Також наголошувалося на важливості командної роботи в проєктному експерименті та можливості долучити вчителів до нових форм професійного розвитку.

Робота в секціях дала можливість проаналізувати нові ідеї для освітнього середовища, заглибитися в особливості системи оцінювання молодших школярів, обговорити різні підходи до інтеграції, оцінити міжнародний досвід діяльнісного підходу в навчанні.

Зустріч з друзями і однодумцями на форумі ще раз доводить, що над реформою освіти працює величезна кількість небайдужих людей. Але попереду ще багато роботи на всіх рівнях. Успіху нам усім!

 

 

 

 

 

 

 

 

  Переглянути фотографії


 

          З 11 по 15 листопада 2019 року у місті Ковелі на базі КЗ «Ковельська міська гімназія імені Олени Пчілки» проходив перший, зональний тур всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2020» у номінації «Хімія». 

         Учасниками першого, зонального туру Конкурсу стали три педагоги, які зареєструвались на офіційній сторінці Конкурсу, серед них один учасник з міста Ковеля, два із закладів загальної середньої освіти Камінь-Каширського району.

         Вчителі пройшли ряд конкурсних випробувань, а саме: «Контрольна робота», «Методичний практикум», «Практична робота», «Хімічний експеримент», «Урок».

       Під час випробувань учасники Конкурсу показали належний рівень знаннєвої складової професійної компетентності, педагогічну майстерність, вміння організовувати дослідницько-пошукову діяльність,  володіння технікою хімічного експерименту, вміння використовувати в освітньому процесі сучасні методи, прийоми, форми і засоби роботи, освітні інтернет-сервіси та платформи,.

       За результатами оцінювання конкурсних випробувань Шумик Світлана Василівна та  Кривдік Яна Миколаївна стали лауреатами Конкурсу у номінації «Хімія» (відповідно ІІ і ІІІ місце).

      Із зведеним протоколом результатів конкурсних випробувань у номінації «Хімія» першого, зонального туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2020» можна ознайомитись на сайті міського методичного кабінету міста Ковеля за посиланням http://kovel-metod.klasna.com

 

 

 

 

 

 

 

  Переглянути фотографії


 

      14 листопада 2019 року на базі РМК відбувся районний майстер-клас Приймак О.В., вчителя біології  загальноосвітнього опорного  навчального закладу "загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с. Пнівне" з теми «Ключові уміння XXI століття». Мета майстер-класу: усвідомлення педагогами компетентнісного підходу до навчання загалом та процесів, пов’язаних із розвитком в учнів ключових життєвих умінь. Програмою майстер-класу було передбачено огляд ключових умінь 21 століття, навчання критичного мислення та вміння розв’язувати проблеми,  навчання умінь спілкуватись і співпрацювати.

 

 

 

 

 

 

  Переглянути фотографії


Створення мирного середовища як умови встановлення демократичних цінностей є орієнтиром для розбудови держави. Враховуючи сучасний етап соціокультурного розвитку України, необхідно констатувати зміну уявлень про шляхи вирішення конфліктів. Надзвичайно гостро проблема мирного врегулювання конфліктів виділяється в аспекті реформування системи освіти. Заклади освіти ставлять за мету всебічний розвиток дитини, створення умов для засвоєння ефективних моделей поведінки з ровесниками, проте часті явища булінгу та високий рівень конфліктності серед однолітків не дозволяє в повній мірі досягти поставлених цілей.

14.11.2019 р. районним методичним кабінетом проведено семінар-практикум для педагогів-організаторів «Вирішення конфліктів мирним шляхом. Базові навички медіації». на якому у формі тренінгу розглядалися поняття насильства, булінгу в учнівському середовищі, медіації як інструменту миробудування. Семінар провели  Олісейчик В.М., мотодист РМК та Куниця О.В., методист БДЮТ.

 

 

 

 

 

 

 Переглянути фотографії


13 листопада на базі закладу загальної середньої освіти «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія»№2 м. Каменя-Каширського учасники І туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» продовжили випробування у номінації «Історія». Конкурсанти Геналюк В.А. (вчитель НВК №1 м. Каменя-Каширського), Гель А.О. (ЗОШ І-ІІ ст. с. . Гута-Камінська), Раковець Л.М. (ЗОШ І-ІІІ ст. с. Воєгоще) успішно представили власні педагогічні ідеї та продемонстрували уміння адаптувати методи і прийоми навчання відповідно до специфіки навчальних тем  (конкурсне випробування «Методичний експромт»). Свою  творчість та професійні уміння організувати вивчення історії з позицій багаторакурсності та багатоперспективності, розуміння нових ідей, практику їх втілення  на розгляд  компетентного журі учасники професійного конкурсу представили в  ході  методичного практикуму. Вони були цікавими, спрямованими на розвиток ключових і предметних компетентностей, відображали стиль і творчий почерк педагогів, викликали інтерес та захоплення серед молодих учителів. Попереду  ще два випробування – «Практична робота» і найважливіше – «Урок». Успіху Вам, учителі ХХІ століття!

 

 

 

 

 

 Переглянути фотографії


5 листопада 2019 року пройшов районний семінар-практикум для практичних психологів та соціальних педагогів на тему: «Особливості психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами». Захід проходив спільно із районним інклюзивно-ресурсним центром. На семінарі обговорювались питання психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами,  діагностико-прогностична діяльність, та  корекційно-розвиткова робота з дітьми з особливими освітніми потребами. На цих напрямках роботи зупинився Михнюк Олександр Олександрович, психолог інклюзивно-ресурсного центру. Координація командної взаємодії психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами розкрила  Демидюк Людмила Федорівна, психолог інклюзивно-ресурсного центру. Також наголошено на переліку обов`язкової документації для здійснення психологічного супроводу дитини з особливими потребами. Особливості психологічної підтримки педагогів та батьків розкрила  Олісейчик Валентина Миколаївна, методист РМК. Учасники семінару визначили ефективні шляхи формування інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами у закладі загальної середньої освіти та поділились  досвідом їх психологічного супроводу. 

 

 

 

 Переглянути фотографії


11 листопада 2019 року розпочався перший, зональний тур всеукраїнського конкурсу  «Учитедь року – 2020». Конкурсне випробування «Тестування»  в номінаціях «Історія» та  «Початкова освіта» проходило в актовій залі райво. Три учасника в номінації «Історія», п’ять учасників в номінації «Початкова освіта» успішно справились з випробуванням. Бажаємо успіхів конкурсантам!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 Переглянути фотографії



До джерел духовності. У щедру пору золотої осені, 18 жовтня,  учителі основ християнської етики району в ході семінару «Духовно-моральне виховання як фактор формування життєвої компетентності» побували у загальноосвітній школі І-ІІ ступенів с. Мостище. Вітальним флешмобом  зустріли учасників заходу школярі під керівництвом педагога-організатора Ірини Степанівни Пась. Патріотична пісня і танок не залишили нікого байдужим.

Атмосферу згуртованості педагогічного колективу у вирішенні актуальних завдань, створення середовища всебічного розвитку особистості, творчість  та готовність до впровадження у практику діяльності ідей і цінностей Нової української школи засвідчила змістовна і цікава розповідь-відеопрезентація директора школи Оксани Валентинівни Пась . 

На відкритому уроці з основ християнської етики, майстерно проведеному Понєдєльнік Русланою Станіславівною, присутні ознайомилися    з ідеєю реалізації інтегрованого навчання, оригінальними методами і прийомами виховання духовно зрілої  особистості.  

На вироблення у педагогів власної стратегії психологічної підготовки до Нової української школи було спрямоване  заняття з елементами тренінгу «Цінності НУШ – налаштовуємось на роботу в умовах реформи» (методист Денисюк С.Ф.).

Візит до святині – Михнівського жіночого  монастиря, екскурсія храмами, розповідь матушки Парфінії  про заснування і відродження, можливість відчути духовну і культурну єдність поколінь   дарували  незабутні враження  і надовго закарбуються в пам`яті чудовим спомином. 

 

 

 Переглянути фотографії


Нещодавно відбувся районний  семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи, новопризначених директорів закладів загальної середньої освіти, який пройшов у формі технопарку «Лабораторія педагогічного успіху» з презентаціями  ефективних систем освітньої діяльності.  З учасниками семінару  опрацьовано «Стандарти і рекомендації щодо системи забезпечення якості в закладах загальної середньої освіти (внутрішньої системи забезпечення якості загальної середньої освіти)», Порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 р. №800. Було окреслено основні шляхи  і особливості підвищення та розвитку професійної компетентності педагогів в умовах модернізації освітньої галузі  та наголошено, що розбудова Нової української школи – це довготермінова реформа, яка розпочинається, але сьогоднішні школярі також повинні відчути зміни й отримати кращу якість освіти.

Розкриття ключової теми  «Система управлінських, науково-методичних, педагогічних заходів щодо формування і розвитку компетентностей особистості, інноваційної педагогічної системи закладів загальної середньої освіти» проходило через презентацію досвіду роботи педагогічних колективів НВК №1 та №2 м. Каменя-Каширського. Тетяна Митчик, директор НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – гімназії» №2, зупинилась на ефективному використанні інновацій в управлінській діяльності як чиннику формування позитивного іміджу освітнього закладу. Підтвердила головні твердження через відеопрезентацію сторітеллінгу «Гімназія – мій дім, моя родина, моя маленька Україна» . Питання реалізації сучасних підходів до формування інноваційної системи методичної роботи в НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів - ліцею» №1 ім. Є. Шабліовського розкрила заступник директора з навчально-виховної роботи Наталія Макарчук. Побували в творчих лабораторіях педагогів: Інни Ющик, Алли Мельник, заступників директора з навчально-виховної роботи НВК №1,Тетяни Демидюк, Інни Нестерук, Людмили Денисюк, Ірини Коренги, Людмили Войчик, вчителів НВК №2. Ознайомилися з особливостями найголовнішої інновації освіти – Нової української школи, із створенням віртуального середовища як засобу розвитку самоосвітньої компетентності, з розвитком компетентностей здобувачів освіти на уроках іноземної мови, впровадженням елементів СТЕМ-освіти, інтеграції освітнього процесу як умови формування компетентної особистості, тьюторського супроводу у системі роботи з обдарованими учнями, роботою історичного товариства як прикладу взаємодії учасників освітнього процесу в розвитку науково-дослідницьких навиків.  Вражають їхні професіоналізм,  педагогічна майстерність, інноваційність, вміння організовувати творчу співпрацю вчителя та здобувача освіти на партнерських засадах і взаємодії. Схвилював виступ Федчик Катерини, учениці НВК №1, переможця IV етапу мовно-літературного конкурсу імені Т. Г. Шевченка та ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури 2017, 2018, 2019 років. «Зорецвітом»  відлунювали слова поезій юної поетеси. Педагоги  підтвердили, наскільки важливе в інноваційному та особистісному зростанні проектування індивідуального освітнього маршруту педагога та учня. Активізували учасників інтерактивні,  рефлексійні вправи, презентаційні меседжі, відеопрезентації; був створений простір для обміну ідеями та досвідом, для спілкування, професійного вдосконалення і зростання.

Високий рівень проведення семінару забезпечили кропітка спільна робота педагогічних колективів  міських навчально-виховних комплексів №1 і №2, районного методичного кабінету, відділу освіти, молоді та спорту щодо реалізації компетентісного підходу в управлінні, науково-методичному забезпеченні якісної освітньої діяльності; створенні та ефективному функціонуванні інноваційного середовища освітніх закладів, пропагуванні кращого  педагогічного досвіду. Дякую!